Tänk er att ha ert liv samlat i en blogg?

Tjena mors:)

Har varit ute och sprungit och spelat tennis, imorrn SKA jag till skolan.
Börjar sakna mina underbara klasskamrater allt för mycket nu!

Ibland får jag fråga mig själv varför jag skriver blogg egentligen.
Det första svaret som dyker upp i huvudet är att det är kul när folk kommer fram och känner igen mig för min blogg & att det är kul att få beröm för sin blogg. Men sen kommer jag på varför jag började skriva blogg.
Innan jag visste att folk skulle känna igen mig för min blogg och allt det där, började jag skriva för att utvärdera mina tankar och handlingar under dagen som gått. Jag kan ju visserligen inte skriva allt som rör sig i mitt huvud här, men när jag skriver så måste jag formulera om varende liten tanke som rör sig i mitt huvud till en mening som utomstående ska förstå.
Jag tror det är nyttigt faktiskt. Man blir faktiskt lite beroende av att skriva, att skriva av sig.
Det kan vara svårt att uppdatera i början och så, men nu när jag har skrivit ett tag.
Så sitter jag och skriver flera inlägg om dagen, men sparar dom bara i utkast så att jag det inte ska bli för mycket inlägg!
Undra om jag tröttnar snart, det kanske jag gör.
Men den dagen jag tröttnar, ska jag skriva ändå. Inte för att andra vill att jag ska fortsätta skriva, utan bara för att jag vill ha mitt liv samlat i en blogg. ♥

maria charlotte & jag

Kommentarer
Postat av: annelie

Du ska inte sluta skriva!!!

2008-09-09 @ 22:47:31
Postat av: Anonym

Du får till och med mig att vilja skriva blogg!

2008-09-09 @ 23:07:55
Postat av: Rebecka

vilken din blogg du har :) allt bra?

2008-09-09 @ 23:47:18
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/
Postat av: sofia

alltid roligt att skriva av sig

2008-09-10 @ 13:56:36
URL: http://mittsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta tro att du är bloggdrotning

2008-09-10 @ 17:29:52
Postat av: wiictoria

asso anonymidijoten kan dra åt helvete, hon tror inte att hon är bloggdrottning, hon ÄR bloggdrottning fyfan, stooor skillnad;D<3 asso här är länken, ses imorn gumman <3

www.fronter.com/linkoping

2008-09-10 @ 18:21:51
URL: http://ffancy.blogg.se/
Postat av: SJOIIS SVARAR:

Haha anonym, jag tror inte att jag är en blogg drottning. jag förstår inte riktigt vad som får dig att tro att jag tror att jag är det..? men gulligt av dig att läsa min blogg iallafall :)

2008-09-10 @ 21:10:37
URL: http://sjoiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0