skrva-på-varandras-kroppar-krig

Maria och jag hade "skrva-på-varandras-kroppar-krig."
Det började med att hon skrev på min hand sen vart det ryggen magen och blabla.
NI MÅSTE OBSERVERA ATT DET HON FICK SKRIVET PÅ SIN KROPP VAR INGET HON VILLE, SAMMA MED MIG!!!!!
(man fick såklart inte se vad det stog förns den hade skrivit färdigt)
men vi lovade varandra att lägga ut bilderna, det är riktigt jävla pinsamt, menmen!

Jag skrev på marias rygg.

Maria skrev på min rygg.

Jag skrev på marias mage.

Maria skrev på min mage.

Maria skrev på min hand. ("/)

Jag skrev på marias hand.

Det var lite fler men det får vi ta någon annan dag.
Så nu kan ni klura på det här, och när ni fattar kommer ni få er ett gott skratt!
VISSA BORDE VERKLIGEN FATTA HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fett sköna :D

2008-09-15 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0