Skolan och yoga!

Hejsan!
Idag i skolan flöt det på riktigt bra, underbara klasskamrater!
Hade musikspec också, var faktiskt ganska okej. Roligt folk och sådär.
Och jag har äntligen börjat förstå det här med, heltnoter halvnoter, fjärdedelsnoter,sextondelsnoter, g-klavar,helnotspaus, fjärdedelspauser, och att dom har olika värden som 0,25 osv..
Jag tror inte ni ens kan tänka tanken hur svårt jag har haft det med att komma till en musikklass som har blivit hjärntvättade med musik sen dom gick i fyran. Tänk er då mig komma dit som har haft musik en gång i veckan, sen i 7an? visst vi hade lite musik i mellanstadiet och så, men då satt man mest och klnkade och sjöng med lite.
Men nåja, nu har jag ju börjat förstå det här med notvärden och allt.

Fick också reda på att jag ska skriva en engelska uppsats på fyra A4 tills nästa onsdag, om framtiden.
Som ett plus på det fick jag två minuter senare reda på att jag ska ha kemi och matte prov nästa vecka. Och musikuppsatsen ska vara inlämnad den här veckan, och sen massor massor med läxor! Skönt va?

iaf så träffade jag Viktor Von Drufva efter skolan, vi gick runt och kollade på alla tröjar han köpt och allt sånt.
Han bjöd även på milkshake, och var jätte gullig! haha mycket mysigt.
Sen fick jag bråttom hem och stack direkt till yogan, där mötte ja upp maria sen gick vi på yogan.
Åhh, vad skönt det var. Bästa sättet att få bort all stress, helt klart. Och sen hade vi världens gulligaste ledare också, verkligen urgullig! haha. Imorrn blir det träning en liten, och sen får jag se.

Ni får ha de så bra, puss !

ja gömmer mitt fula ansikte bakom mitt fina hår ! :)


Kommentarer
Postat av: annelie

du har så fina kläder :)

2008-09-29 @ 21:48:34
Postat av: annelie

du har så fina kläder :)

2008-09-29 @ 21:48:52
Postat av: Anonym

När får du tillbaka din gamla design, blir lite smått jobbigt med att det är så vitt. blir så ljust, bara ett tips förövrigt är du grym!

2008-09-29 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0