sjuk ! :)

Godmorgon dear freinds ! :D

Idag är jag hemma och är sjuk, jag är förbannat trött och känner mig lite krasslig i halsen.
Det jobbiga med att när jag är sjuk, så kan jag inte sova länge.
Klockan är tjugo över tio och jag är redan vaken?
Iallafall, jag somnade kanske fyra igår efter att ha smsat och snackat i telefonen hela natten.
Jag är så jävla osmart! Men det var ändå värt ;)

Snart ska jag väll gå och göra en kopp kaffe, och sätta mig på balkongen.
Fick precis reda på att VICTOR är sjuk idag också, jippie :D
skriver lite mer sen, kissssss  ♣

        
Hahahaha, hittade lite nice bilder från skolavslutningen :D
Idag blir nog en bild dag med massor bilder för jag är på min gamla dator där jag har alla mina bilder.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jippyyy jag älskar dina bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-08 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0