Ny skola!

Hejsan alla :)

Idag har jag varit och hälsat på min nya skola.
Folkunga. Skulle igentligen börja där imorgon, men ville säga hejdå till alla på munken så börjar på onsdag.
Det var iallafall en sjukt rolig dag, träffade mycket nytt och mysigt folk.
Tack till alla som tog hand om mig min första dag! (:

Efter skolan kom cissi och hämtade mig, vi drog till stan och tog en fika med charlotte & maria.
ska ta något att äta snart, sen ska ni få lite videos och bilder från stockholm!

Nya munken.. (gamla skolan)

Folkunga.. (Nya skolan)

Folkunga är massor gånger bättre ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Folkunga ser större och bättre ut!

2008-09-01 @ 20:26:21
Postat av: wiictoria.l

nej, vad kul att du börjar! :) men tkr du verkligen att folkunga är såå mkt bättre?;dd hihi, ska bli kul att du börjar i klassen fan! vi behöver lite nytt folk .. ses på onsdag!:))

2008-09-01 @ 20:59:52
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0