MVG på orienteringsprovet!

Franska provet gick åt helvete idag, kan ju bara förbereda mig på ett IG. Men ska försöka se till att göra om det när jag har pluggat lite mer.
Men vet ni vad jag fick reda på idag ? Jag fick MVG i orienteringsprovet! Jag & två till fick det i klassen, ni förstår inte hur jävla glad jag vart. Plus att jag höde mig ett snäpp idag på Kopertestet. (Kopertest är när vi springer 2,5 km och då ska det vara på en viss tid). Så nu förväntar jag mig högre betyg.

Efter skolan drog jag och carro och käkade på stan, sen drog vi till stallet. Och vet ni vad?
JAG RED PÅ EN HÄST! Haha, tro det eller ej.
Fan va fort det gick, hoppa gjorde jag också. Det kommer nog lite bilder och filmer på det senare..
Sen rökte vi lite vattenpipa.

Resten av kvällen har jag dragits med engelskan tills imorrn, och en musikuppsats om "Joseph Haydn".
En kompositör som levde under 1700-talet. Han och Beethoven & Mozart är de främsta företrädarna inom Wienklassismen. Den ska vara inlämnad om en vecka, så det är bäst jag snabbar på!

Oj vad mycket text det vart.
Skulle kunna klämma i dubbelt så mycket igen, men nu måste jag fortsätta plugga och sedan sova! ♥


Gullig bild på mig och wickan... :)

Den enda anledningen jag kunde hitta till att jag laddade upp den här bilden var att ni skulle få er ett gott skratt!

Och här vart anledningen att Wickan var för jävla söt haha :)

Och ja.. Ennu en gång har jag ingen bra anledning, men ni får ha en bra kväll.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: wickan

ska uppsatsen va inlämnad om en vecka? oh herrejesus . hm, väldigt gulliga :)

2008-09-24 @ 07:40:43
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0