Min underbara klass!


Visst skadar det inte att bjuda på sig själv ibland ?



Lite bilder med dom underbara tjejerna i klassen! (sista bilden är från dans)
Tack för en underbar dag med er :)

Kika in på www.ffancy.blogg.se , för lite mer bilder och videos på oss !

Fresten var det kul och köra goocart och det, jag kom såklart 1:a.
Efter det drog jag hem och pluggade direkt, sen satt jag och pluggade timmar i sträck.
fan vad jag är bra !
nu ska jag sova så jag är pigg inför provet imorrn
KYSSSSSSSS♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lyckas du alltid komma i så bra klasser ? :)

2008-09-11 @ 22:58:31
Postat av: wickan

haha man tackar för länken(a) kan svara till anonym; därför att hon är underbar!:) haha ses idag;) hur orkar du plugga i timmar?

2008-09-12 @ 07:33:57
URL: http://ffancy.blogg.se/
Postat av: Rebecka

din klass verkar underbar :)

2008-09-12 @ 13:44:19
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie.

Fan jag ser juh helt crazy ut på bilderna:D<3

2008-09-17 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0