Min dag

Hej.
Nu är jag hemma igen, förlåt för mitt oseriösa fina inlägg förut.
Hade lite bråttom ut och sådär..
Idag var det dans, fast inte vilken dans som helst. Afrikansk dans?
Det var faktiskt det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv, nästan..
men som tur är det normal dans imorrn igen.
Efter skolan drog jag och carolina och käkade lite på stan, mötte sen issa, lisa och natta.
Drog sen hem och såg lite på the hills. (som förövrigt är det bästa programmet i hela världen!)
Sen drog vi ut och rökte vattenpipa och sådär.
Ennu en trevlig dag i skolan och med carolina.

Ska skriva lite på min musikuppsats nu, ha en bra kväll. Puss!

Haha vissa ger sig aldrig ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla jagare:P:P

2008-09-24 @ 22:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0