Klädpoker hos hägge

Hej på er  :)
Har varit en skön dag hemma framför datorn & tv:n.
Hoppas ni har haft det bra i skolan =)

Jag tänkte slänga mig framför tv:n och se om det är något bra, troligtvis inte men ändå.
Imorn blir det skolan, ser fram emot. Känner ioförsig lite press eftersom jag ska ha franska test och jag har inte pluggat a shit. Sen har vi något annat också, vilket jag inte ens kommer ihåg vad det är.
Hmm inte bra emma, inte bra.
Ska kanske kolla upp det nu och se om jag hinner plugga lite.
Ikväll får ni bara en Kram ♥ :)



Bilder från klädpker hos Hägge! :)

Kommentarer
Postat av: natta

killarna hade ju inte lite snygga kroppar!

2008-09-08 @ 21:13:57
Postat av: john

Kunde du inte bett någon annan vara fotograf!:P

2008-09-08 @ 21:46:18
Postat av: emil

du är ju nya kändisbloggarn emma :)

2008-09-08 @ 22:34:58
Postat av: wiictoria

du klarar dej :D

2008-09-09 @ 07:36:46
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0