Igår!

Tjenare tjenare!
Hur hade ni det igårkväll då? Jag hade det skitbra.
Men såklart så fattas det hundra kronor för mig, inte så jäkla kul men aja.
Kanske straffar gud somliga iaf?
jag vet inte, men vi drog på fest hos cissi. Vilket var galet kul faktiskt, haha jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde åt Chris kommentar. Hjälp vad jag skrattade!
Sen vart det utgång och vi drog till en liten fest i stan istlt för i t1, det var väll ganska mysigt. Men jag stack nästan direkt till ryd (IGEN), haha sen har jag inte så mycket mer att säga.
Riktigt trevlig helg iallafall, nästa helg kör vi igen då!
synd att LHC förlorade igår också, men jag hade så mycket annat att tänka på så kunde tyvärr inte visa något medlidande. men här får ni lite iaf!

Kolla ut genom fönstret, ser ni att det är höst ?
Åhh, så underbart!


såhär fina höstfärger är det utanför mitt fönster, synd dock inte alls bra på bild, men ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det bästa med hösten är de fina löven och snygga kläder!

2008-09-28 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0