Goodbye munken!

Sista dagen var riktigt sorglig.
Slutet på lektionen, när jag insåg att jag bara hade 3 minuter kvar av min tid på Nya Munken. Tänkte jag, "Vad fan håller jag på med, jag har världens bästa klass och sjukt bra lärare, jag trivs ju egentligen.."

Det vart ett sorgligt farväl, det fälldes till och med tårar.
Ska be maria skicka över lite bilder imorrn.

Men nu är ag glad för att jag ska börja på Folkunga istället, det kommer bli bra.
Det vet jag, och jag ville ju hitta något nytt, allt kommer bli bra, det vet jag.

Maria Ulvklo
Charlotte Strandlén
Amanda Nilsson
Josefine agvall
Josefin Larsson/Elb
Sanna Brink
Marcus Utterström
Axel Ekberger
Fredrik Pettersson
Martin Gemborn
Oscar Eriksson
Elsa Toorell
Hillevi Ericsson


har förgyllat min tid på munken, hade aldrig varit så underbart utan dom.
Herregud vad det kommer bli svårt utan dom!

Allra första skoldagen

Alla sommardagar med er

<33

underbart

haha våra masagestunder!

<3

Kommer inte glömma denna dag =)

Vår styrka tillsammalns<3

HAHAHA :D

<3

Kommer aldrig glömma er!!!

Kommentarer
Postat av: annelie

Ni verkar haft en mysig klass, det känns jobbigt att lämna en klass men det blir bättre med tden och det är alltid kul att lära äkänna nytt folk. Men nu när du byter skola verkar det som du inte har tid att blogga riktigt. blogga oftare emma, nu börjar du tappa lite.

kram på dig /trogen läsare!!!

2008-09-02 @ 21:57:49
Postat av: Anonym

Hur var nya klassen idag då ? ;)

2008-09-03 @ 17:46:20
Postat av: mariaulvklo

knut, björn & olof då :O

2008-09-03 @ 17:58:16
URL: http://mariaulvklos.blogg.se/
Postat av: wiickan

nyss hade du ju bra lärare?

2008-09-05 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0