Fika på stan med katta!

Hallå!
jag kom precis hem från stan, åkte dit med Katta ett tag. '
Vi gick och tog en fika och sen spanade ut en jacka till mig.
Hittade en skitsnygg som blir min imorn, åh vad jag älskar jackor!
Jag ska börja fixa mig snart, och sen dra vidare ut.
Först till ryd troligtvis, sen till cissi. Och sen t1 !
Hoppas på att det blir en riktigt bra kväll, skulle va så skönt om det blev det!
Eftersom jag är så jäkla pepp ;)



Och grattis till carolina som kom tvåa i hästtävlingen !
Du är det bästa som finns ! <3

Nej men nu ska jag röra på mig lite, vi hörs senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: wiickan

i get it if you hate me forever. i just don't fit in.

2008-09-27 @ 18:39:35
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0