En kopp te som avslutning på en lång och jävlig dag

Nu sitter jag och dricker en kopp te i min nya datastol. Den är farligt skön!
Imorgon ska jag gå till skolan, hur jag än mår, det är något jag måste.
Vi slutar klockan tolv och efter det ska jag ner till stan och träffa en kompis, sen efter det ska jag träna.
Funderar på att lämna tillbaka min jacka och köpa en annan istället? jag vet inte, får sova på saken.
Det är mycket saker jag behöver sova på inatt, har alldelles för mycket tankar som yrar runt i min hjärna. Att dom aldrig kan hitta rätt, och få ett riktigt bra svar. usch, nu vill jag inte tänka mer på det.
Sov gott nu ni som kan, puss & kram.. ♥

www.gemensamma.blogg.se


Här är jackan, visserligen på en riktigt dålig bild. Men iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den tycker jag du ska behålla (:

2008-09-30 @ 23:02:57
Postat av: helen

jätte mysig jacket xD

2008-10-01 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0