Dagens Konversation(er)

Maria: Lars winnerbäck är så jävla bra, han förklarar verkligheten med ord. Som i den här låten "kom ihåg mig då" då sjunger han ju blablabla "hon tar den långa vägen hem" och beskriver att hon är lycklig.
Det skulle aldrig jag komma på, jag skulle skriva typ
Hej jag är glad och lycklig vill du min kyckling

HAHAHAHA, det här fick hela bussen höra också!

3 minuter senare på bussen..

Emma:
Ofta så lång var ju inte meddelandet.
Maria: Nej men asså det var tre meddelanden
Emma: Vart stog det ?
Maria: asså det var tre.
Emma: va vart stog det?
Maria: asså tre!
Emma: asså vafan kan du aldrig svara rätt på frågan för, jag frågade vart det stog inte hur många meddelande det var!
Maria:
aha i en liten ruta nånstans där


Ibland önskade jag att jag hade någon bästa kompis med lite högre IQ, men bara ibland som dessa tilfällen..

Kommentarer
Postat av: wickan

HAHAHAHAAHAHAHA SÅÅÅ TRÖÖÖÖG

2008-09-22 @ 20:28:17
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0