Bilder och m.m!

Jag mötte maria och vi åkte och hämtade mina böcker i skolan, eftersom jag har prov i franska imorrn.
Sen stack vi vidare till stan och fyndade lite. Mysigt!
Åt nyss lasagne, jag önska jag kunde ta in doften och smaken här till er i bloggen.
Lasagne är så jävla gott!

Imorrn ska jag gå till skolan iallafall, vi har ju somsagt prov.
Men nu får jag nu plugga lite om det ska kunna bli något G i franska.
Puss! ♥

love me, leave me...


Middag och förfest hos märan i lördags


Min klass på skolfotot i veckan

Tjejmiddag hos cissi förra helgen

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag bara kunde få ha ditt liv,

2008-09-22 @ 19:48:19
Postat av: wickan

det går inte att pop-uppa :/

2008-09-22 @ 20:27:10
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0