ALLROUND

Godmorgon alla!
Jag har druckit lite te och ringt några samtal, och nu ska jag dricka lite vatten.
Dagen kommer flyta på följande.
Först ska jag sortera alla (lägg märke till ALLA) mina kläder, och slänga en hel del!
Sen ska jag träffa lite kompisar, sen förfesta och sen dra vidare till en lokalfest.
Gårkvällen vart lyckad, fast det har jag ju redan sagt. men vill också säga att de misstag som gjordes under gårkvällen,
det var misstag. Jag är inte arg på någon, och jag tycker alla har ganska bra anledningar till varför dom gjorde vad o.s.v.
som vi sa igår säger jag idag med, shit happens  the shit is made!

Och hörrni, jag har fått tillbaka min dator! :D

natta och jag. (den här måste ja köpa!)


wickan o ja :)

<3

i guess hösten is here!

Kommentarer
Postat av: annelie

Det kan lätt hända misstag när man är på fyllan. För jag är ganska övertygade om att ni hade fått i er lite sprit.? men det kan vara riktigt kul också!

2008-09-27 @ 11:50:14
Postat av: wickan

;( .. och dt var inte för dt där jävla kolet!! när man är lessen tänker man också på annat, dt gjorde jag ..

2008-09-27 @ 13:33:31
URL: http://ffancy.blogg.se/
Postat av: lillsofie

vilken snygg mössa, var hittade du den? grym blogg!

2008-09-27 @ 15:48:12
URL: http://lillsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0