When everything push me back

När något går fel, när något går fel igen.
Sen går något fel igen, sen går det fel åter en gång till. Sen går allt fel.
Vad gör man då?
give me a fucking answers to all this questens..
Idag sjönk ni båda så lågt, vad är det här för något? jag förstår inte. Hör jag hemma här?
nej, det känns inte som det.
Men jag är så oerhört glad över att jag har min bror, världens bästa.
tack för att du alltid finns där, hur jag än är. Tack!

Hoppas att ni där ute mår bra ! godnatt till er som ska sova, (jag ska själv sitta uppe hela natten lång och plugga...)♥


Höll min diet även idag, kunde motstå alla dom här godsakerna på hemkunskapen. (åt ett äpple istället!)
Oj så duktigt jag är :)

Kommentarer
Postat av: wiictoria

det ärru allt sötemma! hoppas du inte menar mej ;)<33

2008-10-03 @ 07:55:35
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0