Bowling och grejer!

Tjenare!
Hjälp vad jag har blivit dålig på att uppdatera, usch.
Men det är ju höstlov, då har man ju inte så mycket tid ju eller hur?
Igår på stan hittade jag ett par byxor, med hög midja. Skitsnygga enligt mig, passar till hösten =).
Efter stan så drog jag issa & tove hem till mig ett tag.
Sen stack jag till carro för att sedan möta upp jonas och samir för bowling!
Sabbi och flera hade banan brevid oss så det vart extra kul, och jag vann inte som jag trodde jag skulle gjort.
Hehe ;p
Efter det drog carro och jag hem till krille med buddha, älskar buddhas masage på armen! :D
Sen drog jag hem och senare ut till några vänner, sov där.
Nu ska jag äta något, eftersom jag är gaaaaanska hungrig :D

ha det bäst hörrni, verkligen bäst. Ta hand om er , puss!

saknar båtresan!

<3

VILL TILLBAKA!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag skulle göra allt för att få leva ditt liv, du är så ung men hinner med så mycket i alla fall. Du har något att vara stolt över tjejen !

2008-10-29 @ 15:54:30
URL: http://annelie.blogg.se/
Postat av: Fåk

jag menar det! kankse kan höras i veckan eller veckan efetr denna! :D

2008-10-29 @ 16:01:23
URL: http://johannafaklloyd.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du dissat dina munken vänner?

2008-10-29 @ 21:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0