Se fram emot något för er egen skull!

För inte alls för länge sen sa carolina till mig att det var 62 timmar kvar tills vi åker. Gulle hon som suttit och räknat ut!
Kan ni förstå hur vi längtar? Och imorrn också, ska bli sjukt kul, och sen drar vi ju på lördag morgon, sen när vi kommer hem från resan har vi lov! Kan ni förstå?

Iaf hur mår ni? Har ni något ni ser fram emot ? hoppas ja för er skull =)
Det gör en själv så himla mycket gladare, om man har något att se fram emot.
Själv presterar jag också mycket bättre när jag vet att det kommer något bra efter allt dåligt. "After rain comes sunshine.."
Idag har jag varit i stan och träffat rabi & lite fler folk. Ni vet en sån här vanlig dag på stan?
Köpte ett linne till kryssningen, och provade en massa fint.
Ska plugga lite nu tänkte jag. Och hörrni!? Jag fick vg på kemiprovet, Emma glad :D
kolla, får vg när jag har något att se fram emot =)

eran emma

När såren börjat läka, och jag tagit nya tag.
Kommer du här och gör mig fast igen, att du aldrig kan lämna mig ifred. Fan för dig, fan.

det där är inte det linnet alltså. =)

hhaha svär vi är ganska snygga :D

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:O

2008-10-23 @ 21:10:02
Postat av: Anonym

Du skrev jätte bra i det här inlägget!

2008-10-23 @ 21:18:05
Postat av: Erica Johansson

och aldrig kan man sluta att titta in på din blogg, den är ju urbra!!

2008-10-23 @ 23:33:09
URL: http://kachingworld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0