"Tänk om jag inte hade tagit fel nyckel första gången när jag skulle låsa upp min cykel"

Hejhej
hade gärna velat skriva att jag mår bättre idag, visserligen har jag bara fått 1 flashback idag, vilket är bra. Men annars mår jag faktiskt inte bättre, min kropp gör bara mer och mer ont för all tid som går.
Det verker överallt, och kan inte utföra alla rörelser som jag brukar.
Mitt tränings-schema skiter sig helt framöver och jag får helt enkelt ta det lite lugnt.

Mina tankar idag har sett ut såhär
"Tänk om jag hade åkt fem sekunder tidigare, då hade det inte hänt. Tänk om jag inte hade tagit fel nyckel första gången när jag skulle låsa upp min cykel, tänk om trafikljusen hade slagit om fem sekunder tidigare, tänk om han hade startat bilen fem sekunder tidigare. Fem sekunder?! kanske hade räckt med två sekunder."

Tack alla som har funnits där för mig, ni som hjälper mig på vägen med det här.
Men det finns fyra speciella personer som har verkligen hjälpt mig att börja glömma det här.
Mamma Carolina Jakob och Pappa.
Tack för att ni bara finns där

Kommentarer
Postat av: oscar

jag vill också finnas emmis<3<3

2008-10-06 @ 22:44:30
Postat av: annelie

Vad var det som hände egentligen? du vet att du kan få skadestånd ifall han körde på dig.

2008-10-06 @ 23:09:01
URL: http://annelie.blogg.se/
Postat av: jolle

Oj, sånt är aldrig roligt när det händer. Håller tummarna för att allting ska bli bra!

2008-10-07 @ 14:09:13
URL: http://jolleee.blogg.se/
Postat av: Rehn

läskigt:o

2008-10-07 @ 16:16:17
Postat av: Sofie

SV: aa elrhur början försör lite.



naw va hemskt emma , vilken tur du hade ! <3

2008-10-07 @ 17:30:16
URL: http://mammasagernej.blogg.se/
Postat av: Anonym

we need you forever<3

2008-10-07 @ 18:07:36
Postat av: SJOIIS SVARAR

Jag vet att jag kan få skadestånd. Så tänkte jag också innan jag hade blivit påkörd, "man får ju skitmycket skadestånd om man blir påkörd" Men faktum är att jag har inte ens tid att tänka på det, jag är fortfarande helt chockad och förvånad över att det gick så bra som det gjorde. och så ett tack till alla som visar att dom bryr sig !

2008-10-07 @ 18:09:57
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: ...

känner mig betydelsefull...

2008-10-07 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0