svar på frågor, del 3!

Gissa vad jag ska göra nu gullungar?
Plugga yey! :D

Hur har eran dag varit då? Min har varit super!
Mattelektionen var nog den sjukaste tror jag.
Jag & katta sjöng och dansade hela lektionen, vikarien vi hade började fan nästan tjuta!
det var galet och grymt kul hehe ;P

Tänkte svara på 10 av era frågor =)

♣vilka bloggar läser du ?
svar: Jag läser kenzas, blondinbellas, amir(gaybloggen), händer att ja kollar runt på andras också men dem här är dom vanligaste =)
Är du duktig i skolan ?
svar: Jag är inte bäst i klassen, men jag försöker så gott jag kan allt. Sen är det ju inte direkt en hjälp på traven att jag inte direkt är lärarnas favoriter, det har jag aldrig varit, förutom dom som gett mig en chans att bevisa vad jag kan.
♣Brukar du ha hemmafest?
svar: Jag har haft en riktigt stor fest med morin & maria en gång, haha det gör jag inte om. Det kom wääy för mycket folk och nästa dag så var vi riktigt förvånade över att huset faktiskt stog kvar, tandkräm över hela väggarna och jag vet inte vad.
Sen ibland så brukar tjejerna och jag förfesta här hemma =)

♣har du några oanvända plagg i din klädgarderob?
Svar: jaa absolut, det händer ofta att jag köper saker som jag sen ångrar att jag köpte men inte orkar lämna tillbaka, och sen har jag inte haft tillfälle att använda allt än.
har du haft något seriöst förhållande och vilket och med vem isåfall?
svar: Ja det har jag, eller beror på hur verkligen seriöst man ser det. Men då jag verkligen tog det på allvar var det med Marcus & Saman.
♣Vad spenderar du mest pengar på i månaden?
Svar: Kläder tror jag, fast nu när jag går på folkunga går jag och carolina nästan varje dag och käkar ute hehe fetton ;P
Vad är dina intressen?
Svar: Dansa, och vara med mina underbara vänner =)
♣Vad heter du på msn?
Svar: [email protected], lovar jag har fränaste namnet (H)
♣Favoritlåt ?
Svar: Just nu är det nog faktiskt Ny framtid med Anton & Affe.
Hur gör du när alla problem uppstår, alltså för att lösa dom... ?
Svar: Om jag ska vara ärlig deppar jag sönder tills det försvinner.
Men man får vara posetiv och tänka, livet är inte gjort för att allt ska vara bra. Det uppstår problem för alla i livet, och kommer alltid att göra. Olika mycket problem från person till person, men så länge man försöker göra det bästa av alla problem så ordnar sig allt. Det gör det ju faktiskt, allt ordnar sig till slut. Och i varje negativ sak som händer, finns det något posetivt i, jag lovar!

  
   
Haha har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!

4 dagar kvar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

emma du är underbar mot alla<3

2008-10-21 @ 21:19:34
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Kika in min häxhatt jag gjorde idag i skolan? [Jag går florist].. /Linda :)

2008-10-21 @ 22:49:24
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska ni på båtresa om fyra dagar eller vad menar du? (:

2008-10-21 @ 23:27:53
Postat av: LME || Linda Maria Eriksson!

Tackar :D

2008-10-22 @ 21:26:32
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: vilhelmina

va söt du är emma! :)

2008-10-23 @ 14:12:27
URL: http://westmanvilhelmina.devote.se
Postat av: lina

2008-10-31 @ 17:30:10
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: lina

Går du inte kvar på Munken alltså? :S

2008-10-31 @ 17:30:33
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0