Svar på frågor, del 2!

Här kommer svar på 10 till frågor.

♣ Vilken är din favorit affär och vart handlar du dina kläder oftast ?
svar: jag måste säga att gamla hedliga h&m är min favoritaffär, dom har inte alltid snyggaste sakerna, men alltid hittar man något som man tycker är snyggt. Sen har vila, bikbok, topshop etc snygga kläder också. Men h&m handlar jag oftast på!

♣Om du fick önska dig vad du ville, vad skulle du önska dig då?
Svar: Först och främst hur mycket pengar som helst, sägs ju att pengar inte gör en lyckligare men det tror jag inte för fem öre på. Sen skulle jag önska att killen i huvudet skulle förstå mina känslor.

♣Vad är din favoritfärg på kläder?
Svar: gult tycker jag är sjukt snyggt, men svart grått och vitt är sjukt snyggt också!

♣Hur lång är du ?
Svar: 1.90.... Haha nejdå, men hela 1.60 m !

♣Är det Marcus Lindh du tänker på?
Svar: haha, nej det är verkligen inte marcus lindh jag tänker på!

♣Röker/dricker du, in case hur ofta?
Svar: Jag både röker & dricker. Bra förebild va? Röker gör jag dagligen och dricker i princip varje helg. Usch det där lät inte bra haha, men thats the truth! Låt nu bli att slänga in dom här kommentarerna om att jag är för ung för att röka och dricka, jag vet redan det, men tack ändå!

♣Vad är ditt favoritdjur?
Svar: HUND! ni som känner mig vet ju säkert att jag vill ha en liten japanese chin, eller en georgiterrier!

♣Vilken resturang äter du oftast på?
Svar: Resturang måste det bli steves, däremot fikar jag nog oftast på expresso house.

♣en fråga en gång för alla. Hur fan gör du för att få alla killar!?
Svar: haha den frågan får ja nog ta lite som en komplimang. Fast jag vet inte själv att jag får så många killar, visst jag behöver inte vara utan men är ju inte direkt en magnet, eller jo kanske haha ! ;)  Nejdå, men det bästa sättet (låter hur töntigt och "wannabevuxet" som helst!) är nog att vara dig själv. Ska du komma nåvart med killen så kan du inte hålla på och låtsas att du är någon annan, det funkar inte i längden. Dessutom vill man ju vara älskad för den man är, right? Men jag vet inte om personen som ställde frågan syftade på förhållande. Annars när det är enbart ragg så är det bara dra på leendet och vara extra pratglad!


En vecka kvar till


HÖSTENS 


festarkväll på birka

 
paradise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jessi som vill följa med<333

NÄR SKA DU DIT?! fan va kul, fyfan va kul!!!!

2008-10-17 @ 18:36:50
Postat av: Sanna

Vilken skola går du på och vilken linje ? :P

2008-10-17 @ 18:38:49
URL: http://gothiqua.blogg.se/
Postat av: Amina

Vilket klädesplagg använder du oftast ?:)

2008-10-17 @ 18:40:21
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är den där killen du snackar om hela tiden!!!!!1

2008-10-17 @ 18:46:07
Postat av: Madde

SvaR: tackar :D Ha det toppen!

2008-10-17 @ 19:35:39
URL: http://maddesmode.webblogg.se/
Postat av: wiictoria

haha ofta :oooooo på chai latte kopparna, man ser mig bakom md kameran i hand, kaxareej

2008-10-17 @ 22:52:09
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem av alla du har knullat har haft störst kuk :D?

2008-10-18 @ 17:20:51
Postat av: Sandra svarar

Din var inte heller fel inte! ;)

Haft en bra dag?

2008-10-18 @ 17:50:40
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: Sandra svarar

skönt! :) ja, helt okej, ganska långtråkig bara

2008-10-19 @ 20:41:31
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: felicia östman

är de den 24 du ska åka? de ska jag med isf (;

2008-10-20 @ 15:19:21
URL: http://feliciaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0