"SKRATTHELGEN"

gokväll på er!
Jag hade hur kul som helst igår. Lite svårt att beskriva med ord faktiskt, men jag gör ett kort litet försök.
Cissi, Soffan, Tanja, Katta, Carro, Ronja & jag började med att förfesta hemma hos Katta. Haha mycket skratt och roligt!
Sen drog vi vidare till massa folk i vidingsjö, det var sjukt roligt och träffade massa nytt mysigt folk.

Sen stack vi hem och sov hos katta, jag tror aldrig jag har garvat så mycket.
Alla satt och drack filmjölk med sugrör rakt ur paketen, vi kokade makaroner, ramlade och slog i huvet, drack mjölk, och gud vet vad. Sen när vi skulle gå och lägga oss sov jag och Katta i samma säng, varje gång jag fick sms skulle vi sätta mobilen mellan våra kroppsdelar. T.ex mellan hakorna, fötterna knäna, kinderna, axlarna etc.
Hjälp vad vi skratta, helt sjukt, att jag fortfarande lever idag är jag lite chockad över faktiskt haha!

Idag har jag fikat har vi käkat och fikat på stan, och sen drog vi och strök skjortor hemma hos johan carolinas bror.
Chillade sönder och sen drog vi ner till stan, träffade en riktigt skön 20-åring.
HAHA hjälp vad vi skrattade, asså helt sjuk kväll!
Haha sjukaste SKRATTHELGEN i hela mitt liv, jag har inget skratt kvar.. (JO!)
Haha man kan inget annat än älska er tjejer!


hade på mig det här, orkade inte ha på mig något speciellt så vart det här! =)

skratt! bästa bussresan i mitt liv, DIRRRRR HAHAHAH!

Ja kan inget annat än skratta åt den här underbara helgen!

hahaha

skratt-skratt.skratt! Haha katta fastnade där nere hela hela tiden! HAHA

Haha, ni behöver inte påminna mig om hur bilden ser ut. Men så här kul hade vi, om inte 100000 gånger roligare!
HAHAHA

Kommentarer
Postat av: jonna

haha ni ser ut/verkar att ha haft kul :P

2008-10-19 @ 20:48:51
Postat av: rrrenate

fan vad söt du är emma :)

2008-10-20 @ 01:39:43
URL: http://rrrenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0