Sa vi lördag, JA FÖRFAN!

Tjenareeeeeee!
Igår blev det att se på bio med katta & carro. Vi såg Patrik 1,5 och den var riktigt bra faktiskt, rolig och sorglig!
Haha självklart hade vi våra skrattanfall inne på biografen och det var hur kul som helst.
Men för att inte tala om mcdonalds efter bion, haha tänk dig att vi är helt galna och kastar saker på varandra och skrattar stup i kvarten. Haha hjälp, vet inte vart jag ska ta vägen så kul hade vi!
Efter det mötte vi upp jonas, snyggerik, samir(som inte var så pigg haha!) och drufva.

Gick runt i stan lite, och hamnade till sist i jesus bussen. Haha har inte ord för hur sjuka diskussioner alla hade, kul var det iaf!  Senare drog vi runt på stan och hade vårt egna lilla party.
Haha grymt kul kväll, sen drog katta & jag hem till henne och vi flätade hela mitt hår och var allmänt cepe.
Bilder får ni lite senare!

Så vad händer ikväll, det är ju LÖRDAG!
gissa vad jag och mina kära roliga vänner ska göra? vi ska parta gärnet!
Ska snart dra iväg till katta käka och sen förfesta där.
Hörssssssssssssssssss!


Jag & min älskadeeeee bror!!!!!
tack för all hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg brorxO

2008-10-18 @ 17:56:47
Postat av: Anonym

frågestunden har slutat eller ?

2008-10-18 @ 18:12:47
Postat av: Anonym

haha japp som sagt fest varje helg....

2008-10-18 @ 19:34:36
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-10-18 @ 21:00:46
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in kvällens modemiss eller va tycker du ?

2008-10-18 @ 22:56:58
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Vad tycker du om min nya design? Hur har helgen din varit? Kramar Linda

2008-10-19 @ 18:16:06
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: LINDA MARIA ERIKSSON

Okej något roligt som har hänt ? :)

Den har varit ganska lugn och härligt!

2008-10-19 @ 20:39:25
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Postat av: Samiiir

näää ja va aspigg ju;)

2008-10-21 @ 08:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0