PACKLISTA

Tjuuu.
Har varit världens skönaste dag i skolan idag.
Sötnosen kom till min skola också ;) Innan vi gick ut från klassrummet skrek hela klassen och jag alla tillsammalns.
"HÖSTLOOOOV!" 
förövrigt var sista lektionen helt sjuk, ingen kunde sluta skratta. Iaf inte jag, satt oavbrutet och störtgarva!
Hehe ;P Vad ska ni göra på höst lovet då? DET ÄR JU HÖÖÖÖÖSTLOOOOOOV!

Nu ska jag packa till finland imorrn, ska ju dit med carro.
Känns inte ens verkligt, att imorrn åker vi. Så länge som vi längtat efter det här!
IMORRN!

Såhär ser packningslistan ut :
  • Tandborste
  • Bikini
  • Handduk
  • Partykläder
  • Skor
  • Kläder
  • Smink
  • Pengar
  • Min medicin

Något jag har glömt? Nej va ? Vi hörs gullungar. Party ikväll också såklart!


helgen ser ut något i den här stilen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ni kan ju inte åka dit själva? det får man ju inte;o

2008-10-24 @ 23:47:21
Postat av: emelyh

ska ni åka dit själva? så himla roligt, trevlig resa! :)

2008-10-26 @ 13:59:31
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

är din mamma helt crazy bananas elr? haha elr asso vem köpte ut åt er på båten? ;)

2008-10-26 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0