Olycksdagen nummer 1!

Idag så vart det en ganska hygglig dag i skolan, mycket skratt med wickan haha..
Dock somnade jag på endel lektioner, trodde jag skulle dö helt ärligt.
Är så grymt trött!
Det har jag ju inte direkt varit min lyckodag kan jag ju inte påstå.
För det första, så fick jag bara G på SO-provet, (som jag hade förväntat mig ett MVG på!)
Jävligt arg och besviken vart jag, hade verkligen kämpat för att få bra betyg på det provet, jag kan inte göra bättre ifrån mig en vad jag gjorde där, och sen blir det ett litet ynka G!
Nästa sak var att jag skulle hoppa från en bänk, och samtidigt som jag hoppade från bänken välte den och jag ramlade och slog i huvudet och foten. Fick bli att gå till skolsköterskan på direkten, där hon knarkade mig med huvudvärkstabletter och lindade om min fot. Det var tänkt att jag skulle åkt till sjukhuset, men jag orkade verkligen inte.
Ville bara hem, hem hem!
Det är därför jag är hemma så tidigt som jag är. Så nu sitter jag här, med jordens huvudvärk och en bultande svullen fot som gör förjävligt ont.

Och jo till er som frågade om jag hade en bild på jackan förra inlägget.
Tänka sig det har jag, men jag har bestämt mig för att byta iaf.
Här har ni den!



Tycker bara att den ser så stor och manlig ut, men de blir en ny igen iaf ! (:

Kommentarer
Postat av: helena

supersnygg, byt inte!

2008-10-02 @ 15:48:04
URL: http://hellena.blogg.se/
Postat av: josse

Nu när du säger det så kanske den ser lite stor ut, men det tänkte jag inte på innan. Ett tips är att kanske dra åt bandet i midjan lite hårdare?

2008-10-02 @ 15:49:03
URL: http://jossee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt jackan då?

2008-10-02 @ 16:25:54
Postat av: Anonym

aa, jag håller med jossan . dra åt bandet så dina kvinnliga kurvor kommer fram. :P

2008-10-02 @ 16:32:02
Postat av: SJOIIS SVARAR

Grejen är den att jag har dragit åt så hårt det går, det är därför jag ska byta den också men tack för tipsen anyway :)

2008-10-02 @ 16:46:56
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart du allvarligt skadad ? :(

2008-10-02 @ 18:29:23
Postat av: friiiiiiidah<33

Jah tyckte den va skit snygg lilla du ;)<33

2008-10-02 @ 21:09:19
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0