mamma mia!

Godmorgon allihoppa =)

Har verkligen inte haft någon tid att uppdatera, igår var jag hela dagen på stan och sen åkte vi hem till issa och hade mysigt. Sen drog jag vidare till stan och mötte upp emil & sam, vi chillade på stan och skulle egentligen åkt vidare till en fest. Men ingen orkade, så carro och massor folk kom. arro och jag bestämde oss för att gå på bio, Vi såg Mamma Mia , jag vart lite besviken. Trodde den skulle vara bättre, men den var härlig iaf, på nåt sätt.
Sen efter bion mötte vi Samir & Jonas och körde till majelden, alla fyra på samirs moppe. Jag fick min gamla vanliga plats där nere mellan nåns ben. Som jag kallar den
"suga kuk platsen"
Sen sov carro här och nu ska vi dra in till stan.
Kissssesss ♥


issa och jag :)


Kommentarer
Postat av: anna

snygging emma!

2008-10-28 @ 17:45:18
Postat av: Fåk

ey, hörru lilla du! måste ju ses snart :D

2008-10-29 @ 00:43:32
URL: http://johannafaklloyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0