Kaffe förminskar brösten(!!!!)

Haha har precis kommit in från jonas och samir.
Våra namn vilar nu mera över hela johannelund.
Vi klättrade på tak, kundvagnar och blomkrukor och var allmänt dumma i huvet.
Sjukt kul med bästa killarna såklart! =)

Nu ska jag sätta mig med mamma och plugga till kemin, musiken, engelskan, & so:n.. 
Får väll se hur kul det på en skala mellan 1-10. Kanske blir 10? njaa vene asså.............
Haha jag mår sjukt bra och är på superduper skratt humör iaf.
Puss på allt som lever!

P.S. TJEJER! visste ni att det är

forskningsbevisat att man får mindre
 
bröst av att dricka kaffe!!!

Det var defenitivt sista gången jag drack
 
kaffe när jag fick veta det av min bästa vän

cecilia ljungberg igår

Så sammanfattning

KAFFE GÖR BRÖSTEN MINDRE!



Haha underbara tjejer!

min katta!

Är det något jag aldrig tröttnar på så är det att festa!

nattan och jag :)

Soffan her self!

Haha fyfan vad snygga vi är!

en bild från vidinsjö också, HAHAHA DIRR!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333333

2008-10-19 @ 23:14:15
Postat av: Anonym

aldrig mer kaffe:S

2008-10-19 @ 23:33:07
Postat av: andy herr borg

hemlagat aa :D

2008-10-19 @ 23:34:36
Postat av: jonas petersson

grr du är snygg ;)

2008-10-19 @ 23:37:04
URL: http://jonaspeterson.com/
Postat av: Sofie

gosh vilken snygg bild på mej då aldrig sett ngn snyggare haha , värd kväll iaf ;)

2008-10-21 @ 14:54:51
URL: http://mammasagernej.blogg.se/
Postat av: samir

haha du, jag å jonas asså;D

2008-10-21 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0