I skilin mid, ich pi gitt himir!

Tjollahopp på er
Vaknade imorse och var fakitkt ganska pigg, eller faktiskt inte så trött rättare sagt.
Sitter nu i skolan och har precis haft prov, gick på fem minuter så vi har världens längsta håltimme nu.
Gissa om det är en soft dag? nae ganska jobbig svär :/
Haha emelie och jag sätter dit I istället för alla vokaler när vi säger något.
Nyss lät det såhär :

riktrn ir dim i hivit, di hir indirbitt.
osv..
Haha, efter skolan drag jag till stan med maria, och sen ska jag träffa rabi =)
Sen tar allt roligt slut och jag återgår till mitt pluggande "/...............................

Är iallafall på superduper humör :D
yeey!
puss

Kommentarer
Postat av: felicia östman

sv, smart! då kanske vi ses iallafall ;D<3

2008-10-21 @ 16:45:15
URL: http://feliciaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0