Höstlov eller jullov?

Hej alla =)

Vilket väder det är ute!? Det kommer ju snö för fasen, usch!  Höstlov är det ju, inte jullov?
Hur kallt som helst iaf. Maria sov här inatt och har precis varit på stan och träffat massa folk.
Har haft ett mycket bra lov hittils, ikväll ska det bli ännu bättre =)
Och för att inte tala om imorrn!
Hur har erat lov varit? Vad har ni gjort? Känns tråkigt att det är torsdag, att lovet snart är slut.
Har ingen alls ork att komma tillbaka till skolan nu, vill bara ha lov för alltid.
Men jag får ta en dag i taget, och kämpa på.
Hoppas ni har det bra älsklingar, puss!

emma

Någon dag på lovet ;)

Det här hade jag på mig i förrgår, nya jeansen.

Marias outfit igår, så snygg är hon. Hon har ju tagit bort sin tandställning också, vilket jag är jävligt sur på.
Vilken konkurans vi andra tjejer får!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hon är =)

2008-10-30 @ 16:48:16
Postat av: Anonym

du också asså:)

2008-10-30 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0