Hos min obeskrivliga!

hejsan allihoppa
Nu sitter jag helt ensam hos carolina, hon och hennes mamma åkte precis till stallet.
Vi kom nyss hem från stan, efter att desperat försökt hitta en fin jacka åt mig, vilket inte gick så bra.
Hittar inte någon jacka som jag vill ha, vilket suger. Men inhandlade linnet som ja hittade igår iaf.
När dom kommer hem ska vi käka, MCDONALDS!
Ja, ni läste rätt. Jag bryter min diet för idag.
Men en dag gör inte så mycket, det jag vill uppnå med min "Diet" är att komma i bättre vanor, vilket ajg deffenitivt har gjort.
Så, nu har ni fått ennu ett inlägg om ingenting, enjoy!


Vi två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket öga är vilket ?

2008-10-09 @ 21:32:02
Postat av: Anonym

WHY?!!

2008-10-09 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0