Gårkvällen

Tjena folket!
Gårkvällen vart ganska misslyckad faktiskt. Vi hade kul innan vi kom till festen, men sen sög festen verkligen så hårt!
Nog den tråkigaste festen jag varit på.
Mötte senare karvan hans kusin och mange drufva samir och en bonde. 
Vi gick till stan  och ja mötte Jonas, ja och jonas drog hem till martin där massor mera var.
Ganska kul, men när vi skulle sova sen så har såklart martin öppnat fönstet sådet var iskallt hela jäkla natten!
haha, på morgonen drog jag axel martin marcus och tobbe och käka på Rodi's iaf.
Nu ska jag ladda upp för kvällen, blir lite fest i vsjö.

Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fest i valla var ni på? :P

2008-10-04 @ 13:46:37
Postat av: josephine

Jag r nybörjare.Hur fan designar man om bloggen.Asso framsidan rå?HJÄLP!

2008-10-06 @ 20:48:28
URL: http://jooseephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0