Chai latte !

Tjenare!
Skolan var riktigt slapp, vi slutade klockan elva och efter det stack jag och tjejerna till stan & fikade och åt. (jag motstog alla frestelser!) Allt , förutom en Chai Latte på expresso house. Men det får jag dricka, bara för att det är Chai Latte.
Det är det absolut godaste som finns!
Stack sen hem mötte maria och vi skyndade oss till träningen.
Kom hem för ett tag sen och har hunnit med att äta också, ska klockan nio se på något programm med persbrandt. oskyldigt dömd heter det, peter sa att det var jätte bra, så får väll kolla på det då.

hörs om någon timme eller flera, kissses ♥


emma på kemin (;

haha !

carolina och jag på expresso house!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är chai latte kaffe ? :D

2008-10-01 @ 20:13:00
Postat av: Lousie

kan du hjälpa mig med min design på min blogg? vill ha som din:P

2008-10-01 @ 20:21:00
URL: http://lollok.blogg.se/
Postat av: josef

haha emma kemisten ;)

2008-10-01 @ 21:39:58
Postat av: Anonym

Jag har ett tips. eftersom du festar så mycket och är lkpgs lilla partyprinsessa kan du inte skriva innan tips om vart det är fest? =)

2008-10-01 @ 22:07:39
Postat av: wiictoria

men dt fattaru väl dumma anonym, att snuten inte ska komma, din jävla pingvin, hur blåst kan man bli ? :o aa en superdag vare:) men man ser knappt bilderna pga. sidan med dina chailattisar :D och jag är med på din design HAHHAHAHA :D<3 vet att du älskar mej gumman;) och oskyldigt dömd suger, även om jag älskar m.persbrandt!

2008-10-02 @ 07:41:59
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0