"Du är så perfekt så att jag blir operfekt!"

hejsan hoppsan!
Idag har jag verkligen inte haft tid att uppdatera, tyvärr.
Men provet gick galant iaf, och efter skolan stack jag och carro till staden våran och mumsade såklart.
Träffade sen alla möjliga människor, och jag får väll säga att det dög.
Senare på kvällen kom satmaran till mig en stund och åt upp mitt kylskåp.
Och nu sitter jag här och pluggar, har gjort det i några timmar nu.

Tar en paus i pluggandet nu eftersom jag idag fick lära mig på studietekniken, att man inte ska plugga mer en i 40 minuter för att allt verkligen ska gå in i hjärnan. Faktiskt ganska logiskt!
Har prov imorrn igen, känns som att det kommer gå åt helvete.
Men det får göra det isåfall, så får jag ta nya tag sen efter lovet.
Ha en bra kväll!♥

 
 
Carolina & jag en vanlig dag som denna, fan vad vi längtar!
3 dagar kvar!!!!


Kommentarer
Postat av: wiictoria

ah jag vet fettsmart dt där med att pausen inte ska va längre än den tiden man jobbat också!:) i liked that. men jag tror dt kmer gå rätt bra för mig på provet iaf, g <3

2008-10-23 @ 07:44:08
URL: http://ffancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0