Byta jacka igen!

hej igen..
Provade jackan nu hemma framför spegeln, och fan säger jag bara.
Nu känns det inte bra igen, så jag bestämde mig för att jag ska byta jacka en gång till!
Måste verkligen hitta någon som är perfekt, eller kanske inte perfekt men som jag trivs med iaf! =)

Sitter nu och dricker en kopp te och har precis duschat.
Ska sova snart, är så jävla trött, och som sagt när jag är uppe så tänker ja ju bara hela tiden.
sov så sött allihoppa, nattinatti ♥


Chai latte!

min obeskrivliga och jag på expresso house!

tack för du finns, carolina.

Kommentarer
Postat av: aida

vad var det för fel på jackan den här gången då ?:P kan man få se en bild kanske..?

2008-10-02 @ 00:07:13
Postat av: wiictoria

MEN DEN VAR JU HELCOOL! ;O BYT INTE JACKA !! DÅ TÄNKER FAN JAG KÖPA DEN <3

2008-10-02 @ 07:42:38
URL: http://ffancy.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du bytt jackan än? annars bild på jackan ? kan råda dig

2008-10-02 @ 15:19:43
Postat av: lotta

mysiga bilder!

2008-10-02 @ 17:08:17
URL: http://lottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0