BIRKA PARADISE!

Tjena snyggingar!

Bloggen har faktiskt inte fungerat att skriva inlägg på. Jag och carolina var ju på kryssning som ni vet.
och vet ni vad... ?

VI HADE HUR JÄVLA KUL SOM HELST!
tänkte att ni skulle få lite bilder oså, skriver lite om resan under bilderna istället för en lång text.
Men lägger inte upp alla bilder idag :)


När vi klivit på båten, satte vi oss och tog varsin öl o.s.v, behövande efter en lång resa ;)

Vi packade upp i hytten och fixade i ordning oss. Sen började vi små festa, bilden är från ute på däck.

gick och käkade också :)

jag brukar ju vanligtvis inte dricka vin, men det här vinet var faktiskt riktigt gott till maten :O

sen började vi festa lite mera...

och ni kan ju tänka er hur nyktra vi var :)

japp:P

stack till dansgolvet och körde järnet ! ;)

och även jag ;)

lena and me ;)

träffade massor mysiga människor;)

hängde med dom i deras hytt och sådär :)

Resten av bilderna får ni i någont annat inlägg!
Bara så ni vet vill jag tillbaka, det var så jävla kul där.
Går inte att beskriva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltsåå... JAG BLIR SÅ HIMLA AVIS:(

2008-10-27 @ 11:45:06
Postat av: Anonym

hur kunde ni få dricka sprit på båten? ni är ju under 18?

2008-10-27 @ 14:05:41
Postat av: emelyh

okej, ser ut att vara roligt! din med :D

2008-10-27 @ 15:24:42
URL: http://emelyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA KUL!!!!!

2008-10-29 @ 14:15:39
Postat av: Anonym

svikers

2008-10-30 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0