trött på skolan

Hejsan

Nu sitter jag här framför datorn och har varit i skolan
och jag är verkligen uuurtrött på den!
Längtar redan till helgen och det är bara måndag!? shiet men får väll hålla ut.
Är jättetrött på idotiska lärare också...
Men efter skolan så gick jag hem och där väntade min bror och hade gjort lite gott till mig :)
sweet.

Sommaren är verkligen jätte nära oss nu..
Det är så man kan snudda vid den med fingertopparna nästan.
Solen värmer och när jag vaknade idag och kollade ut genom fönstert
var allt grönt :) vilken känsla, helt underbart!
Hoppas det kan kännas så här ett tag nu, och hålla i sig.
För med det här vädret mår man ju som bäst, faktiskt.
Även om jag har lite andra problem som jag går och grubblar över och som
jag förmodligen nog hade suttit och deppat över om det hade varit vinter så kan jag inte tänka mig att göra det nu.
Inte nu i det här underbara vädret, men funderar på att gå ut och gå en lång promenad nu.
Så vinterdeppen är framför datorn med berörande låtar
och sommardeppen är en promenad fullt med tankar i det härliga vädret ?
jag tycker om sommaren bäst. (även om jag fyller år på vintern hihi;d )

image101

svanen fångade jag på bild under marias & min sommarpromenad härom veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0