Stycke ur hämnden!

Idag har jag först gjort medelpasset och sen gymmat i en timma
känner mig duktigt idag igen :)

Tänkte själa några rader ur boken hämnden
tycker om det här stycket ur boken svinmycket, vart jäkligt berör av det på något sett. Vet inte varför, men det är absolut värt att läsa tycker jag!

" Föreställ dig att du tittar ut genom fönstret och ser en kille som sjunger för sig själv med han går gatan fram, en kille som ser ut att vara världens lyyckligaste. Kan du då avgöra om han är lycklig för att han är på väg till sitt brölopp där han ska gifta sig med sin stora kärlek eller för att han är lättad feftersom han precis har dödat sin värsta fiende? Han väntade inte på mitt svar. det kan du inte om du inte såg vad som hände före eller efter. Du kan egentligen inte ens veta om han verkligen är lycklig eller om han bara försöker få alla som ser honom att tro att han är det? Du kan säga det en miljon gånger: Jag såg killen, han sjöng där han gick gatan fram, han verkade lycklig med det säger egentligen ingenting eftersom du inte har hela blicker klar för dig,"

image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0