sleepietime

Dags för mrs.es att sova.
eller ska logga in lite på msn på mobilen och göra lite situps.
Imorrn blir det bada igen och sola lite mysigt som fasen!

vill lägga en liten negativ kommentar också.
Alla jäklar lärare ska alltid backa varandra och inte lyssna på eleverna.
Jävligt frustrerande! precis som snuten, alltid ska dom backa varandra och hjälpa till.
Tycker absolut inte det är något fel med att hjälpa varandra eller vara på någons sida
så länge man bara lyssnar på vad andra har och säga, och är kapabla till att inse och erkänna att någon annan
än dom just har gjort fel. Har faktiskt inte upplevt något tillfällde då det inte har varit såhär med lärarna, inte ett enda.
Känns jävligt tråkigt, eftersom det inträffar vissa incidenter mellan mig och lärarna så kan det behövas att någon vuxen förstår mig och tjejernas situation också. Men nej, den som förstår mig bäst är min pappa som faktiskt håller med mig i mitt resunemang. Det är skönt !

Så nu har jag sagt mitt och kanske kan sova aningen godare.
Skulle nog ändå sovit ganska gott eftersom jag ahr haft en så otroligt underbar dag med några riktigt fantastiska och unika människor !

image107
mrs.es lips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0