skrattskratt!

Så skönt med såå mycket skratt!
Det har jag saknat så mycket från våran tid charlotte & maria.
Alla våra "inte-kan-sluta-skratta-stunder" men nu är jag oerhört glad för att få uppleva dom igen.
Har haft obeskrivliga dagar med er som jag aldrig kommer glömma.
Thank you!

Idag har jag varit i skolan
är riktigt pepp på det nu faktiskt!
Allt känns så mkt roligare när man verkligen anstränger sig och försöker =)
Efter skolan drog vi till F&S (friskis & svettis) körde 1 timmes pass. Skönaste jag gjort på länge !
Det blir många fler gånger, och rekomenderar det verkligen till alla som inte provat på det :D
När jag kom hem så hade mamma min gjort en sallad åt mig och jag såg lite på hockeymatchen med henne & jaki
sen satte jag mig faktiskt och pluggade & åt mina kära älskade vindrvuor.
mums

image114

bilden tagen första dagen i sjuan
charlotte jag maria elsa hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0