shopping yesterday

hmmm nu hände en sådan där sak igen =)

eftersom jag ska till stockholm nästa helg med cecilia och shopppa allt inför skolavslutningen och massor inför sommaren så har (hade) jag bestämt mig för att inte köpa något här hemma i linköping utan spara
allt så ja kan köpa destu mer saker där :P
Men ickeicke
Igår gick jag på stan och fick ett samtal av mamma och hon frågade om jag inte ville ha lite pengar
för (hon var nämligen på stan samtidigt som jag) hon hade sett så mycket snyggt ;d
och inte kan emma tacka nej till pengar som vanligt ?
nejnej.
Så det fick bli att möta henne och få lite cash
och sen vart det ett par jeans en tröja och ett par solglasögon.

fast jag måste erkänna att jag har brutit mitt löfte i helgen.
Hittade en J&J väska, hur söt som helst och ett riktigt sött SNÖ-armband.
Emma kunde inte låta bli!

ska ta ett kort och lägga upp här på bloggen
så ni får se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0