peppast!

Är skitpeppad!
Här får ni höra allt jag är peppad och glad över :

  • träffa alla underbara vänner imorrn, äckligt saknade är alla!
  • RIX FM! festa och träffa allt folk, wiiiie!
  • sola i det underbara vädret, på kvällen hamnfestivalen!!!!!!! :D:D feeest!
  • söndag sola och träffa underbara vänner !
  • har shoppat massor:)
  • nästa helg blir det stockholm med cissi och shoppa ännu mer ! ;d
  • nästa helg kommer danne på besööök jippi :D
  • och vi har inga lektioner utan bara bra saker!
  • JAG ÄR FRISK!
Skulle inte ni också vart glada!? jooooooo
men nu har världens bästa mamma (köpte massor fina saker till mig idag) gjort lite mat så ska sätta mig och käka
PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA VÄRLD!

image148

Jag och min bästis på bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0