minns det som igår

rejält jobbigt att känna lukten och minnas det som att det faktiskt vore igår eller varför inte idag, förra minuten, förra sekunden? Det var exakt den här årstiden och dessa datumen vi spenderade tillsammalns och därför påminns jag vart jag än går om oss och våran tid. Efter som jag också håller hus där vi alltid var förut. Känns skitjobbigt, den lukten. Av sommaren blandat med kärlek till dig? för det var precis var det var sommar blandat med kärlek till dig.
Det får mig att uppleva en oförstålig saknad av det vi hade, inte den du är nu men den du var då.
Jag älskade dig helt sjukt mycket , och som jag sa kommer jag aldrig glömma dig.
Men känner mig glad för att jag har fått andra möjligheter i livet och kan inte säga att jag vill tillbaks till tiden, för det har hänt så mycket bra i mitt liv och trivs riktigt bra. Det jag skulle önska nu var att vi kunde vara kompisar, bra kompisar.
Och att sommaren skulle vara föralltid, så jag fick komma ihåg känslan av kärlek till dig.
Och jag lovar .. Att jag ska alltid älska dig !

Innebandy imorrn sen blir det väll lite ferre :)
kyss i röven

image108

det här var någon dags klädsel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0