kattjäkel

Visst jag har världens sötaste katt som heter Tiger.
han är tyvärr innekatt eftersom vi bor i trappuppgång :)
Men fick nyss sms av min pappa


"Tiger har stuckit igen"
han smiter alltså ut genom fönstret och sedan drar han upp på taket.
Fick sedan ett till sms av pappa

"Han är inne igen, dyngsur"


Sen är till lite senare
"Blir så trött på honom. ute i regnet 1 timma på taket. hur kul kan det va"

haha då höll jag på o garva sönder mig ärligt.
jaa hur kul kan det var tiger?
jag blir ju så orolig när du springer på taket sådär;d
haha får ta ett snack med han när ja kommer till papa igen.

nu vet ni hur stygg min katt kan vara också ! (;

image115

tjockisen him self!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0