inte skrivit på länge

tjenare :)

nu har jag inte skrivit på riktigt riktigt länge!
har saknat det jättemycket faktiskt.
Anledningen är att jag har varit hos min käre fader som inte har någon internet för tillfället.
Men i vilket fall vart  valborg hur lyckat som helt!
Alla andra dagar också förövrigt.
Mycket bakisdagar men sånt får man leva med eller hur ?
iallafall vad ska jag skriva om

jag är väldigt glad åt allt i livet nu
känns riktigt bra. Fast lite dåligt samvete har jag för ett par antal saker
och det känns riktigt surt!
Dåligt samvete på riktigt då..  Inte den här grejen om man har gjort något och sen att
det heter att "man har sååå dåligt samvete" det har har inträffat hos mig ett antal gånger.
Att jag bara säger så för att det ska låta bra eller någonting..
Men nu har jag dåligt samvete, för jag hade lovat något som jag bröt.
Men min ända ursäkt är att jag inte var riktigt nykter (vilket igentligen är en jävligt dålig ursäkt, men ändå en ganska bra förklaring) fast det värsta är att personen inte vet om det än men det kommer väll fram någon dag det också..
Aja ska inte öppna mig allt för mycket i en blogg som många läser och vem som helst KAN läsa.
Men jag är tacksam för att jag har mina nära och kära som jag vet att jag kan öppna mig för till tusen.
thank good for that.

nu ska ni få ett par riktigt goa bilder från valborg ;d
vart visserligen bara 3 stycken menmen alltid nåt!

image97

cissi och ellie myser hemma hos mig innan ;)

image98

cider gott som alltid

image99

och här får ni en riktigt gulli bild på mig i mina bästa dar
njut och håll sen käften ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0