inget prision break

Nepp. Det vart inget prision break för mig!
Inte för att jag inte tog mig tiden, utan för att det gick någon annan skit på tv:n istället.
En mycket stor besvikelse.
Känner mig inte ett dugg trött faktiskt, fast blir lite tröttare när jag tänker på att det är skola imorrn.
Men får väll se det posetiva i det (alltså en dag närmare helgen...)

Har funderat på en sak också..
Är inte livet lite trist igentligen?
Måndagen går tisdagen går onsdagen går o.s.v. och till slut
kommer vi fram till söndagen, och då börjar allt om igen.
Visst så inträffar nya händelser men ändå.. Lite trist om man tänker efter eller ?
Men man får väll göra det bästa av livet och ta vara på så många tillfällen så möjligt och göra något roligt av dom!
Vilket jag kan vara en hejare på ibland faktiskt..
Tycker faktiskt det är ganska trist med folk som vill sitta hemma och ta det lugnt hela tiden
visst och göra det någon gång ibland om man verkligen inte orkar någonting annat men det känns väll endå roligare att ha hittat på något och ha gjort något av dagen/natten?
Jag får mer en ofta höra från mina föräldrar
"hur orkar du vara ute och ränna hela tiden" 
Har faktiskt inte så mycket till svar på den frågan. Jag trivs bättre när jag gör något av dagen, det är väll en sån person jag är. Jag känner mig inte så trött även om jag är ute sent och nästan jämt det känns bara skönt.
Jag vill inte missa något men missar ändå så mycket, but i do my best och hoppas ja inte sårar allt för många sometimes när jag har bokat för mycket, (det ingår också i min tidsprioritering) händer allt för ofta..
Men i vilket fall är det väll personligt hur mycket man orkar med innan man känner att det blir för mycket.

image103

Ska inte sova riktigt än men snart får det bli, måste orka med lite skola imorrn också.
Fast jag är ju en sån som orkar med allt nästan... eller hur var det inte så jag resonerade? ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0