glada expediter

Okej, idag när jag gick med min kära mor och handlade i linköpings city, la jag märke till hur glada och trevliga endel expediter kan vara.
Och det är ju jätteskönt, man blir faktiskt mycket mera intresserad av deras produkter.
Det är ju också mycket mer proffesionellt att vara trevlig och glad, och sälja varan bättre.
Som inne på Åhléns  var det en tjej från nivea som var där och stod och informerade om deras produkter och mera,
hon var oerhört trevlig och hjälpsam och det gjorde till flera köp.
Nämligen två mascaror en sminkborttagningskräm och andra krämer.
Hon gav även bra tips och det gjorde mig också villig till att "become on of her" vilket är bra gjort av henne.

Fast det här gäller ju inte bara expediter, utan alla människor på jorden.
Sprider folk glädje och beter sig på ett trevligt sätt, blir omgivningen mycket behagligare.
Så tycker jag i vilket fall, aja ska sova.
Natssss

image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0