dags att klaga

Var på ikano häromdan med mina kära vän Maria.
Eftersom vi är shopping-galna så vill vi till så många affärer som möjligt.
Då är det förjäkla irriterande när dessa människor (bönder för det mesta) går och små lunkar framför än!
Visst stället sig och knyter skorna och andra står och funderar på vart dom ska.
Mitt i gången där folk ska passera. Om alla kunde gå och tänka samtidigt eller om
folk skulle knyta skorna där det inte hindrar något folk så skulle allt flyta på.
men i stället går dessa bonnar framför oss och lunkar och blockerar våra vägar.

Och nu när jag ändå är igång så måste jag påpeka att det är riktigt frustrerande när
plagg hänger fel , jag trodde jag hade hittat ett riktigt kap till plagg -
men icke det hängde fel och efter att ha stått i kö svinlänge fick jag gå och lämna tillbaka det och leta efter ett nytt plagg. ussssssssh

aja nog med klagomål från mrs.es
nu ska jag slumra och det tycker jag ni också borde göra om ni ska orka morgondagen imorrn.
kram

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0