dagen är kommen =)

Okej, nu har jag vaknat och ringt charlotte.
Eftersom det är vardag och vi har studiedag är mami på jobbbet & jakob i stockholm :D
så är ensam hemma & det är svinskönt.
Aja just nu sitter jag här framför datorn och solen lyser in genom fönstret och allt är ganska perfekt faktiskt.
Snart ska jag gå och göra lite frukost till mig själv och sedan sätta mig på balkongen och äta den och sola lite :)
aja kan skriva mer sen, eller kanske...
Ska ju iväg till tan och köpa leggings och kanske till charlotte och sen äta cissi med hennes family och sen hem till cissis pappa igen och där är det för fest och sen drar vi till rix fm och röjer!
ohhhhhhhhh kan inte bärga mig =)
fan vad jag skriver aja ofta igentligen:P aja haha
puss

image151

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0