A walk to remember

Som vanligt kan jag inte hålla mig från att fälla tårar när jag ser den här filmen.
Det är något som är så himla speciellt och bra med den.
den får mig också att vilja bli helt annorlunda, vet inte vad det är med den.
Något som jag inte kan sätta fingret på.
Jag älskar scenen när han tar med jamie till gränsen, ska inte säga mer.
Men ni som inte har sätt filmen, ta er tid och gör det!
Det är den bästa film jag har sett, och jag kan se den hur många gånger som helst.
Det går inte att inte tycka om den.

A walk to remember




Kommentarer
Postat av: Jasse

den filmen är ju bara bääst !! :)

2008-05-25 @ 18:54:25
URL: http://www.karateflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0